car
2025-11-09
View on Twitter

Хотів тест Discovery, а протестував Defender: моЇ враження і як розвіялись міфи про надійність

Я продовжую пошуки автомобіля-мрії і вирішив розглянути Land Rover Discovery 5 покоління (L462).

Подзвонивши в салон, мені сказали, що “Дискотек” для тесту нема, але є Defender і це ок, бо вони побудовані на одній платформі.

Тож, прихопивши дружину, я вирушив у салон Jaguar-Landrover на тест Дефендера. Як завжди, буду приміряти це авто на себе і поділюсь з вами враженнями.

Отож, сьогодні ми поговоримо про дві машини, які побудовані на одній платформі D7:
Land Rover Defender (L663) D7x і Land Rover Discovery (L462) D7u. Також на цій платформі побудовані інші цікаві автівки:

Почнемо коротко з історії Дефендера

Про ці машини хочеться трохи дати історії, бо вони реально легендарні.
Першого пращура Дефендера намалював в Англії в 1947 дизайнер Мауріс Вілкс, надихаючись Джипом Вілісом.
В серію він пішов в 1949 році. Власне Дефендер з’явився в 1983 році (і без сильних змін випускався до 2016 року),
а назву Дефендера йому офіційно дали в 1991 році.

Історія Дискотеки теж доволі епічна

Перше покоління Дискача зробили в 1989 на базі Рендж Ровера: це була машина на рамі і на нерорізних мостах.
Друге покоління було рестайлом першого. Третє покоління мало вже кузов-монокок алюмінієвий з інтегрованою рамою і ділило платформу з Range Rover Sport
L320). 4те покоління було рестайлом третього
І от 5те покоління розділила платформу D7 без рами з новим Дефендером.

Техніка

В 2020 вийшов новий Дефендер, а Діско 5 (який випускався з 2017) пережив модернізацію. Обидва цих автомобілей отримали 2.0 4 циліндрові і 3.0 R6 бензинові і дизельні двигуни сімейства Ingenium. Вони є модульними типу як BMW B двигуни: кожен циліндр має об’єм 0.5 літра і з них збираються 2 чи 3 літрові рядні агрегати. Розмістимо ці двигуни від самих ненадійних:

  • Найслабше місце сімейства — ранні 2.0D до ~2019 (4/10). Після оновлень «заліза»/ПЗ — середній рівень (6/10).
  • 2.0 бензин — середній/середній+ (6–7/10).
  • 3.0 I6 MHEV — добрий рівень (7.5–8/10) за умови правильного догляду.

Щодо коробок, то тут стоїть легендарна німецька коробка ZF 8HP. Вона ж ставиться на багато моделей Ауді і BMW

Типу кузова дефа: 90й, 110й, 130й

Цікаво, що новий Дефендер, як і старий, випускається аж в 4х видах кузова:

  • 3х дверний 90й - 4.5м
  • 5 дверний 110й - 5м
  • 5 дверний довгий 130й - 5.3м(sic!)

Коли ми зайшли в салон ще стався конфуз: стоїть ніби два Діскавері. Один білий і ніби трохи менший, а другий чорний і більший. Я дивлюсь,
що біла коштує 60к що якось дешево для Діскавері, а потім відбиваю дупля що це Діско Спорт - доволі маленька машина розміром з Rav4 4.6метри
Малекенька звичайно ж порівняно з великим Діско, який має майже 5 метрів довжини. Діско Спорт побудований на одній платформі з Евоком. Тож якщо вам дуже подобається старша Дискотека, але є тільки 60к то можна взяти міні Дискотеку спорт)
Люди ще й будуть плутати, бо вони зовні дуже схожі:

Defender and Discovery салони

Салон Дефендера дуже атмосферний. Подібні відчуття ще були у Джимніку і у Ренглері: оці болти відкриті, брутальність - ну ви поняли. Матеріали прорезинені, з натяком на утилітарність. Сидіння мають доволі довгу подушку то ж я непогано всівся.
В Діскачі сидиш подібно, але дуже інше відчуття хоча ніби платформа одна і та ж. Справа тут в матеріалах: приємні пластики, більше шкіри, дерево. Вже трохи більше є розуміння за що тут платити 100к, бо за 100+ це вже Х5 з космічним салоном, або Каєн. Мені сильно більше подобається салон Дискотеки.
Перше фото Деф і далі Дісковері.

Місце позаду і багажники:

В обох тачках багато місця, я сам за собою сідаю як в Кодяку(тобто там більше місця, ніж в Туарегу і Ку7).
Щодо багажника то він по мінімальним замірам має об’єм 498 літри(що менше ніж у Туарега з його 522 літрами): навіть на фото видно, що він не дуже довгий(багажник). Щодо Діскотеки то там багажник має бути десь як у Туарега тобто трошки більшим. На жаль мені не вдалось знайти замірів нормальних :(
Нагадаю, що у мене на сайтіку ви можете собі побавитись з розмірами багажників у розділі “Порівняння багажників”
На фото я сиджу сам за собою в Делі.

disco_trunk.JPG

Цікавий момент: панорама Діскавері складається двох секцій і простір між тими секціями є глухим і він якраз над пасажирами другого ряду. Дивне рішення.

disco_pano.JPG

На ходу

Оскільки Discovery не було для тесту то мені запропонували спробувати Defender аргументуючи це тим, що вони ідуть подібно.
Defender мені попався у 110 кузові і з 3.0 турбодизелем D250 з мʼяким гібридом: 249 сил при 4000 об/хв і 570 моменту в полці 1250–2250.
Я поїхав на Дефендері і завалив: у дизеля 3 з мʼяким гібридом майже нема турбоями, а по підвісці він їде так само розкішно як Туарег і Ку7 що і не дивно, адже Деф теж має пневму. Загалом відчуття дуже круті: сидиш ніби як в танку, але цей танк гарно їде і добре керується. В оглядах кажуть, що ходова Дефа не має спорт режиму і типу не присідає на трасі як німці, але конкретно мені того і не треба. Я більше 180 не їзжу, а на таких швидкостях навіть підвіска Рав4 справляється.

Офроад

Дефендер не має тепер рами, а має натомість жорсткий алюмінієвий каркас і пневматичну підвіску. Повний привід організовано через центральний вільний диференціал, який може блокуватись в різних пропорціях муфтою. Так само є муфта в задньому міжколесному диференціалі яка може блокуватись в різних пропорціях. І це все керується електронікою: тобто електроніка сама вирішує коли і що блокувати - вам треба лиш вибрати правильний режим кнопочкою. З одної сторони це добре, з іншої якщо довго буксувати в болоті то є ризик перегріти ті муфти. Ну і довіряти всі рішення електроніці в складних умовах я б не став: у мене є досвід долання серьйозного болота на Nissan Patrol Y60 і я хочу сам заблокувати задню блоку коли мені треба, а не переживати чи електроніка все зробить правильно сама. У Дефендера навіть гальма по проводам. В 2020 infocar робили тест Дефа в Карпатах і на розваленій лісовозами глинистій грунтовці, на підйомі Дефендер вирішив розпустити гальма і машина покотилась назад. Тоді Кащуку вдалось якось зупинитись завдяки колії глибокій і вдачі, але сам випадок промовистий. Якщо вам дуже хочеться місити серьозне гівно то візьміть собі 300й крузак на рамі і з механічними блокуваннями диференціалів.
https://www.youtube.com/watch?v=Y7KahIfkUwc

Надійність

Мене це найбільше цікавило, бо про Ленд Ровери ходять легенди яке воно ломуче гівно.Яке моє здивування було, коли в закордонних рейтингах Дефендер новий вважається надійною машиною з глючним софтом, а Дискотека вважається ломучим.  І це дуже дивно, бо це дві технічно максимально близькі автівки. 
Якщо розібратись то є декілька нюансів: по-перше Дисковері більше є на вторинному ринку як це не дивно з дизелями, причому раніше до Ingenium на диско ставився доволі проблемний 3.0 дизель AJD-V6 “Lion” який мав купу проблем, то ж радили брати ті машини з 3.0 компресорними бензиновими двигунами. Потім на Дисковері ставився самий перший 2.0 дизель Ingenium проблемний. Це все пофіксалось після 2020 року і двигуни тепер доволі надійні, а шлейф тягнеться. + Дисковері частіше в місті використовують, а дизеля не люблять короткі пробіги то ж може в цьому проблема.
Загалом обидві ці моделі після 2021 року вже мають пофіксані двигуни Ingenium. На Диско після 2021 також поставили просунутішу медіа систему Pivi Pro з пофіксаними багами то ж я б радив вибирати Діскач після 2021 та і Дефендер теж.
Фотографії з рейтингу whatcar https://www.whatcar.com/news/most-and-least-reliable-land-rover-models-what-car-reliability-survey/n27549?utm_source=chatgpt.com

Ціни

Ціни на новий Дефендер 110 стартують від 76к за базову версію D200 з 2.0 дизелем на 200 сил / 430НМ моменту.
Нова Дискотека від 82к за версію 250D з 3.0 дизелем на 250 сил і 570 сил.
Дефендер засильно пафосний для мене, а от Діскавері я б розглянув бо за 82к буде доволі непогана комплектація з адаптивним круїзом, лейн асістом, камери 360. Дуже шкода, що у нас немає 2.0 бензинового двигуна на 300 сил і 400НМ моменту - мені б цього за очі хватило, а по місту Дискач на дизелі - дуже сумнівна насолода.
На второнному ринку їх реально мало, що теж є показником. Після 2021 року я бачу тільки одну Дискотеку на продажі 2023 року за 60к з 3.0 дизелем і мʼяким гібридом. Биточки йдуть десь за 50-55. Офіційних Дефендерів більше, але ціна від 65 за Деф 2021 року з 3.0 дизелем.

Висновки

Висновки
Цей тест драйв і дослідження, яке я робив після нього багато відкрило цікавих деталей про Land Rover, особливо про надійність.
І Діскавері 5 і новий Дефедер після 2021 є доволі надійними автомобілями, які можна сміливо брати що новими, що вживаними. Але той факт, що ціни на вживані Дискотеки і Дефи не падають говорить і про їх надійність також. Конкретно мене Дефендер вразив на ходу: дуже приємний автомобіль, який підходить під мій стиль. Дуже шкода, що нам не завозять бензинові версії з 2.0 двигуном на мʼякому гібриді - це був би мій вибір. А так виходить, що нову машину можна взяти тільки з 3.0 дизелем бо 3.0 бензин коштує під 100 тисяч, а для мене це надлишкова потужність.

P.S. От тільки не треба мені казати, що 2.0 двигун поганий бо машини великі бла-бла-бла. Вольво ставить на таку ж здоровенну ХС90 2.0 бензиновий двигун з 2015 року і він вже довів, що його і достатньо і він доволі надійний. Конкретно я не знайшов якихось скарг на Дисковері з 2.0 бензиновим Ingenium.

Якщо ви хотіли собі розглянути ці прекрасні моделі то саме час це зробити, бо дитячі хвороби вже вилікувані і автомобілі реально прикольні і доволі надійні. Єдине особисто я б не брав їх для бездоріжжя важкого: по-перше дорого, по-друге шкода. Хочете місити болото - беріть Крузак або Лексус на рамі і з механічними блокуваннями.
Собі я б хотів Land Rover Discovery P300 з 2.0 бензином на 300 сил. Сподіваюсь, що коли я дозрію купувати така опція зʼявиться. 

dream.png

 Якщо сподобався допис — лайк і репост 🙂 Скидайте посилання друзям, не стидайтесь :) 

🤝 Підтримка і закритий чат
Якщо маєте питання по вибору авто, шин або просто хочете тусуватися в класному закритому авточаті автоспільноти Сумного Дембеля — підписуйтесь, і я додам вас у чатик:

У закритій спільноті я допомагаю обрати авто під ваші задачі, підкажу щодо варіантів із США/Європи/Кореї, на що дивитися при огляді, ділюся досвідом по шинах і закидаю перші фото/ідеї тестів. Також від недавна я роблю для підписників додатковий контент, з останнього: як ми обирали Кіа Ніро електро, як підібрати і оглядати вживану тачку, або ж що обрати Ford Fusion/VW Passat NMS з США або Kia K5/Hyundai Sonata з Кореї? Нещодавно для підписників я розбирав різні типи повного привода: парт тайм, з підлюченням передка муфто, з підключенням задка муфтою, з центральним диференціалом. Якщо вам цікаво — підписуйтесь на монобазу чи патреон і отримаєте доступ до закритого контенту.

https://www.patreon.com/posts/iak-kozaki-kia-142052782
https://base.monobank.ua/p/20251010E8w7S3x8BWM6xH
https://www.patreon.com/posts/sedani-za-13-15-140929632

Вам — користь, мені — кілька гривень, які під час війни йдуть на волонтерку. 🇺🇦 Також нас у чаті вже 15, і там можна просто поспілкуватися про машини в колі однодумців.
P.S. Підпишетесь — напишіть мені в лічку, бо Monobase не показує контакти підписників.

Share this story

ПІДТРИМАЙ ПРОЄКТ

Якщо тобі сподобався цей пост, підтримай мою роботу!

Якщо ви оплатили і хочете потрапити в закритий чат де я відповідаю на любі автомобільні питання - напишіть мені в твітер https://x.com/vladJavaScript або на електронну пошту