car
2025-11-30
View on Twitter

BMW X5 G05: V8 проти плагін гібрида. Перевірка автобаном 🚗⚡️

BMW X5 G05: V8 проти плагін гібрида. Перевірка автобаном 🚗⚡️

Нещодавно ми їздили у відрядження в Англію і задача була швидко доїхати з кордону до аеропорту і потім з аеропорту додому. В ту сторону мені випала нагода їхати за кермом BMW X5 G05 i50 V8 на R19 колесах вдень по хорошій погоді, а назад я вже їхав вночі під час легенького снігопаду на білому BMW X5 G05 50e плагін гібрид з колесами R21. Хочу одразу відмітити, що мені безкінечно подобається Х5 в кузові G05. Дуже красива тачка на мій смак. В треді будемо розбиратись який з цих Х5 мені більше зайшов(і чи зайшов взагалі) і який вийшов розхід бензину. Погнали 🔥


Почнемо з техніки 🛠️

Сірий Х5 був в доресті і мав 4.4 V8 N63 двигун на 530 конячок при 5500-6000 об/хв і шалений момент 750 нм між 1800 і 4600 об/хв. Білий X5 мав двигун 3х літровий, рядний B58 + електромотор і на виході ця пара видавала 489 кінських сил при при 5 500 об/хв. Момент у 700 Н·м при 1 500–5 200 об/хв ⚙️


І одразу про враження 🚀

в аеропорт я їхав на 4.4 V8 і це вражаючий автомобіль (хоча по відчуттям Х3 М40і їде більш дико). Тяга шикарна, а звук… звук цього V8 запав мені в душу ❤️‍🔥. Була хороша погода то ж я не соромився натискати і їхав максимум 215 по автобану. Можна було і більше, але чужа машина і пружинна підвіска на 19х колесах не давали мені цього зробити. Автомобіль доволі сильно кренився і в дугах приходилось відпускати газ до 160. Класно, що в цьому Х5 був лейн асіст і адаптивний круіз то ж більшість часу я кайфував на довгих пряміках на 180 на адаптивному вчепившись в білого Х5 який їхав першим. Дуже хотілось на білому Х5 проїхатись бо він мав превматичну підвіску яка мала пристискати його до асфальту на швидкості.

Дорогою назад це бажання стало реальністю і я їхав від аеропорту до кордону за кермом білого, плагін-гібридного Х5 з пневматичною підвіскою вночі під час легенького снігопаду 🌨️. Цей автомобіль був на низькопрофільних колесах R21 і дійсно: дорогу він тримає краще, ніж Х5 на пружинах, але всерівно гірше, ніж Audi A6 C8 - проти фізики не попреш: високі будки типу Х5 не можуть так само їхати, як седан того ж класу. Тим не менш вдавалось тримати 150-160 що є доволі непоганим показником для таких погодних умов. На дугах скидав до 120-130 на всякий випадок. Звучить цей Х5 на 3.0 В58 теж на диво непогано, але тягові можливості по відчуттям поступаються V8, хоча і 489 сил для цього авто на мою думку є надлишковими. Мені б вистачило мякогібридної версії і40 на 382 сили з головою.

Зате під час цієї подорожі я зрозумів, для чого такі потужні автомобілі: якщо тобі треба тримати на автобані 180-200 і ти відгальмовуєшся перед фурою до 110 то потім 50e і особливо V8 дуже швидко набирають 180-200 і це зручно ⚡️ І хочу відмітити наскільки класна нова платформа BMW CLAR(на якій побудовані ці Х5): вона комбінує хорошу керованість і хорошу плавність ходу. На мою думку більше йде упор на плавність. Тепер мені дуже хочеться спробувати Каєн на трасі: наскільки він буде краще керуватись?

Щодо салону 🛋️

то відмічу в чергове ідеальні крісла з спинками що ломаються. Сама передня панель непогана і в ресті і в доресті. Я доволі швидко звик до включення адаптивного круізу і лейн асісту - а що ще треба? Карплей бездротовий є в обох автівках. Вам яке більше подобається? Перше фото рестайл, друге - до рестайл.


Я вже раніше говорив, що в Х5 G05 тісно позаду і він має маленький багажник. Цей раз на одному з етапів нашої подорожі ми сіли в Х5 в пятьох причому на передньому сидінні сидів хлопець 202см, а я(191см) одразу за ним :) Результат на фото. Багажник, як ми з вами вже міряли, реально має 399 літрів - на 227літрів менше, ніж у Кодіака і на 139 літрів менше, ніж у Ку7. Цей раз на практиці було видно, як мало в нього влазить і це прикро бо машина величезна. Кому треба місце в салоні і багажник треба дивитись Х7 на тій же платформі CLAR.


Саме цікаве: розхід палива ⛽️

Я ще раніше, тестуючи Lexus RX 450h (плагін гібрид), зрозумів, що плагін гібрид на трасі втрачає всі свої плюси і навіть може їсти більше, ніж просто бензиновий варіант того ж обєму бо вага батареї велика.

На жаль, коли я їхав зі Львова в аеропорт на Х5 з V8 двигуном то я не збив розхід :( А от виїзжаючи з аеропорта назад ми скинули розхід на плагін гібриді і отримали десь 13,5 літрів в середньому від аеропорта до кордону. Швидкості були 120-140-180. Колеги не признаються з якою швидкістю вони їхали на Х5 V8, але кажуть, що у них вийшло 13.3. Тут може зіграти на 150кг вища вага плагін гібрида і 21колеса проти R19 на V8 бо в інтернетах пишуть, що на високих швидкостях різниця між V8 і плагін гібридом може бути до 2х літрів на трасі(V8 буде на 2 літри більше їсти). В той же час просто X5 i40 на мякому гібриді B48 мав би зїсти на пів літри менше - тобто десь 12.5-13 літрів на 100 км.

Про надійність 🔧

Двигуни 4.4 V8 серії N63 є дуже складними і сильно теплонавантаженими. Часто не доживають і до 100 тисяч км через проблеми з ланцюгом,турбінами(їх там дві) і  витіканням масла. В той же час 3.0 рядний B58 вважається одним з найнадійніших моторів БМВ зараз. По плагін гібриду поки нема багато інформації, але попередній плагін гібрид зарекомендував себе непогано.

України зустріла серьозним снігопадом і заметеними дорогами. В цих умовах білий X5 на дорогій зимовій гумі почував себе дуже стабільно на швидкостях 70-110 ❄️

Висновки 🏁

це був дуже цікавий досвід, дуже яскравий. Я зрозумів, що фізику не обманиш і любий кросовер з нормальним кліренсом буде кренитись більше, ніж седан того ж класу. Тому якби я жив в Німеччині і мені треба було б літати по автобану зі швидкістю 200 часто, то у мене б була BMW 5 G30 з двигуном B58 і мяким гібридом. Потужності за очі, непогана економічність. Якби мені сильно треба було б в Україні купити кросовер BMW я б брав для себе BMW X7 теж з двигуном B58 і мяким гібридом - мені б хватило навіть на Х7 382 сили. V8 N63 не брав би через надійність і надлишкову потужність. Конкретно Х5 G05 мені не підходить по розмірам і під мій стиль життя(кемпінги, подорожі з купою речей). А так треба константувати, що BMW зробили дуже класну платформу CLAR з дуже вдалими двигунами B серії + ці автомобілі мають одні з кращих в класі салони.


 Якщо сподобався допис — лайк і репост 🙂 Скидайте посилання друзям, не стидайтесь :) 

🤝 Підтримка і закритий чат
Якщо маєте питання по вибору авто, шин або просто хочете тусуватися в класному закритому авточаті автоспільноти Сумного Дембеля — підписуйтесь, і я додам вас у чатик:

У закритій спільноті я допомагаю обрати авто під ваші задачі, підкажу щодо варіантів із США/Європи/Кореї, на що дивитися при огляді, ділюся досвідом по шинах і закидаю перші фото/ідеї тестів. Також від недавна я роблю для підписників додатковий контент, з останнього: як ми обирали Кіа Ніро електро, як підібрати і оглядати вживану тачку, або ж що обрати Ford Fusion/VW Passat NMS з США або Kia K5/Hyundai Sonata з Кореї? Нещодавно для підписників я розбирав різні типи повного привода: парт тайм, з підлюченням передка муфто, з підключенням задка муфтою, з центральним диференціалом. Якщо вам цікаво — підписуйтесь на монобазу чи патреон і отримаєте доступ до закритого контенту.

https://www.patreon.com/posts/iak-kozaki-kia-142052782
https://base.monobank.ua/p/20251010E8w7S3x8BWM6xH
https://www.patreon.com/posts/sedani-za-13-15-140929632

Вам — користь, мені — кілька гривень, які під час війни йдуть на волонтерку. 🇺🇦 Також нас у чаті вже 16, і там можна просто поспілкуватися про машини в колі однодумців.
P.S. Підпишетесь — напишіть мені в лічку, бо Monobase не показує контакти підписників.

Share this story

ПІДТРИМАЙ ПРОЄКТ

Якщо тобі сподобався цей пост, підтримай мою роботу!

Якщо ви оплатили і хочете потрапити в закритий чат де я відповідаю на любі автомобільні питання - напишіть мені в твітер https://x.com/vladJavaScript або на електронну пошту